تاریخ انتشار خبر: ۱۲ , خرداد, ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۳:۴۱
کد مطلب : 113033

تغییرات اتوبوسی وزارت راه آغاز شد

پس از تغییر قابل تامل مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و در ادامه تغییر مدیران کل راه شهرسازی استانهای تهران و قم، نوبت به مدیرکل راه و شهرسازی کردستان رسید، به نظر می رسد تغییرات اتوبوسی وزارت راه و شهرسازی پس از حدود سه سال دوباره آغاز شده است.

 اواخر مرداد ماه سال ۹۲ عباس آخوندی در جلسه شورای معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی، با تاکید بر استفاده از نظرات وزیر سابق (علی نیکزاد)، گفته بود: نگران تغییر و تحولات نباشید، فقط برخی از برنامه‌ها مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.وی  با تاکید بر این‌که اهل تغییرات اتوبوسی نیستم، گفت: تنها ممکن است با توجه به برنامه‌های دولت تدبیر و امید برخی از برنامه‌ها مورد بازنگری قرار گیرد و با توجه به ضرورت‌های کنونی کشور برنامه‌های جدید در حوزه‌های راه و مسکن اجرا شود.

این در حالی بود که در سال ۹۲ بیش از ظرفیت یک اتوبوس تغییرات مدیریتی توسط وزیر تازه وارد راه و شهرسازی صورت گرفت. حال پس از حدود سه سال به نظر می رسد بار دیگر تغییرات اتوبوسی وزارت راه آغاز شده است. وزیر راه و شهرسازی پیش از خداحافظی نمایندگان مجلس نهم مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن را برکنار و حکم یک مدیر بخش صنعتی را برای این پُست امضا کرد.

آخوندی در ادامه به فاصله اندکی از حضور نمایندگان مجلس دهم در بهارستان، وزیر راه و شهرسازی دست به قلم شد و دو مدیرکل راه و شهرسازی استان های تهران و قم را تغییر داد.

وی اخیرا هم طی حکمی شهرام ملکی را به عنوان مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کردستان منصوب کرده است.

به گزارش تسنیم، به نظر می رسد با تغییرات مدیریتی طی هفته های اخیر در زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی، “اتوبوس تغییرات” پس از حدود سه سال به رانندگی وزیر راه به راه افتاده است.

  1. حسنی می‌گه:

    کارمند وزارت راه بودم در شرکت ساخت و توسعه در سال ۱۳۸۸ با ورود نیروهای اتوبوسی یکباره تعداد پرسنل ۸۰۰ نفر در یک روز افزوده شد بهد در واخر سال ۱۳۹۰ تعدیل نیروی بی موردی کردند و باعث بی کاری من شدند ولی تازه واردهای اتوبوسی را نگه داشتند .آقایان پر ادعا در دولت جدید هم که قرار بود اتوبوسی ها را پیاده کنند زیر قولشان زدند. از وزات راه جز دروغ و نارو زدن چیزی ندیدم.چه در دوره نیکزاد چه در دوره آخوندی.