تاریخ انتشار خبر: ۲۱ , فروردین, ۱۳۹۳ | ۱۵:۱۰:۲۵
کد مطلب : 24457

رقابت شدید اپل با سامسونگ

اگرچه سامسونگ همچنان بیشترین میزان هزینه های تبلیغاتی را در زمینه گوشی های تلفن همراه در ایالات متحده به خود اختصاص می‌دهد اما اپل به سرعت در حال کاهش اختلاف هزینه های تبلیغاتی خود با سامسونگ است.

به گزارش   فارس به نقل از سلولار، بنا به اعلام کانتار مدیا، ۷ شرکت اصلی تولید کننده گوشی بالغ بر ۱.۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳ در ایالات متحده برای تبلیغات محصولات خود هزینه کرده‌اند که نسبت به سال ۲۰۱۲ بیش از ۳۳ درصد افزایش داشته است.
همچنین میزان سرمایه گذاری شرکت‌ها در تبلیغات مرتبط با صنعت گوشی و شبکه ۹ درصد افزایش یافته است که در مقایسه با رشد ۰.۹ درصدی تبلیغات صنعتی در این کشور از شتاب بیشتری برخوردار بوده است.

در همین حال شرکت اپل با افزایش سرمایه گذاری خود بر تبلیغات توانسته است فاصله ۶۸ میلیون دلاری خود در هزینه های تبلیغاتی با سامسونگ در سال ۲۰۱۲ را به ۱۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ کاهش دهد.

البته حجم هزینه های تبلیغاتی سامسونگ در سال ۲۰۱۳ به ۳۶۳ میلیون دلار کاهش یافته است و این در حالی است که اپل هزینه های تبلیغاتی خود را بالغ بر ۵ درصد افزایش داده است.

شرکت نوکیا نیز در سال ۲۰۱۳ معادل ۲۲۱ میلیون دلار هزینه تبلیغات محصولات خود کرده است که حجم قابل توجهی از این میزان مربوط به زمانی است که فروش آن به مایکروسافت اعلام و نهایی شده بود.

انتهای پیام/