تاریخ انتشار خبر: ۱۲ , مرداد, ۱۳۹۴ | ۰۶:۴۷:۳۳
کد مطلب : 99720

سامانه آنلاین امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد اروند راه اندازی شد

سامانه امور قراردادهای این سازمان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و به منظور شفاف سازی در حوزه های مختلف همراه با خدمات آنلاین راه اندازی شد.

به گزارش عصر آبادان به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد اروند، کمال رضایی، رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان گفت : هدف اصلی تحقق دولت الکترونیکی، ارائه خدمات مؤثر و کارآمد به شهروندان با استفاده  از فن‏‎آوری اطلاعات و ارتباطات است، به گونه‏ ای که سازمان  بیشتر و بهتر پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد.

وی در این زمینه  افزود:  در این راستا اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان با پیاده سازی “سامانه امور قراردادها” گامی موثر در جهت طرح تکریم ارباب رجوع با نگرش شفاف سازی  در حوزه های مختلف با استفاده از خدمات آنلاین برداشته است.

رضایی با اشاره به امکانات مختلف این سامانه خاطرنشان کرد: سامانه مدیریت قراردادها و مناقصه با قابلیت مکانیزه نمودن تمامی فرآیند ها بصورت گام به گام به منظور کنترل و نظارت بر روند انعقاد قرارداد از زمان تهیه اسناد مناقصه تا تعیین شرکت برنده طراحی و پیاده سازی گردیده است.

وی خاطر نشان کرد : در این سامانه امکان فروش الکترونیک اسناد وجود دارد که این امر باعث حذف کامل  خرید حضوری گردیده است ، همچنین پیمانکاران و مشاوران قادر خواهند بود  به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری نسبت به خرید اسناد اقدام کنند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اروند گفت:  قابلیت انجام ارزیابی های کیفی و فنی بصورت الکترونیک و با حداکثر کاهش زمان به همراه فرمول نویسی و نحوه محاسبه امتیاز شرکت کنندگان در معاملات در نظر گرفته شده است .

شایان ذکر است به منظور استفاده از این سامانه و دسترسی آسان به آن به سایت www.arvandfreezone.com  مراجعه و سپس با استفاده از  منوی “خدمات الکترونیکی” و انتخاب گزینه “امور قرار دادها”  کلیه افراد می توانند از خدمات این سامانه بصورت آنلاین و شبانه روزی بهره مند شوند.