تاریخ انتشار خبر: ۷ , تیر, ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۱:۴۵
کد مطلب : 116360
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز :

شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی در روشن نکردن کولر و افزایش نرخ کرایه را اعلام کنند/ فعالیت ۸ گشت بازرسی برای نظارت بر عملکرد تاکسی‌های اهواز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: شهروندان شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی در روشن نکردن کولر و افزایش نرخ کرایه را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند.

کوروش حسینی زاده در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه تاکسی‌دارها حق افزایش خودسرانه نرخ کرایه را ندارند، اظهار داشت: تا تصویب نرخ کرایه در شورای شهر و شورای ترافیک، نرخ کرایه مانند سال گذشته است و ما تاکنون افزایشی اعلام نکرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: الگوی نرخ کرایه در سال ۹۵ آماده شده و فعلا در کمیسیون تخصصی شورای شهر در حال بررسی است و پس از تصویب در شورا و تأئید وزارت کشور، نرخ کرایه به صورت عمومی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی افزود: به همه خط‌بان‌ها و گشت‌های بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز دستور داده‌ایم که اگر رانندگان در بحث نرخ کرایه و روشن نکردن کولر تخلفی کردند، برخوردهای قانونی با او را انجام دهند و او را به کمیته بازرسی معرفی کنند.

حسینی‌زاده بیان کرد: خواهش ما از مردم این است که هرکونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۷۷۸ به اطلاع سازمان تاکسیرانی برسد.

وی درباره تعداد اکیپ‌های بازرسی سازمان تاکسیرانی اهواز عنوان کرد: ۸ تیم گشت بازرسی با ۱۸ نفر نیرو روزانه از ایستگاه‌ها و جایگاه‌های حساس شهری بازرسی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز اظهار داشت: شهروندان اگر ایده خاصی در زمینه بهبود وضعیت حمل و نقل شهری دارند، می‌توانند از طریق سامانه‌های شهرداری اعلام کنند تا در کارگروه‌های تخصصی این ایده‌ها بررسی شود.

انتهای پیام/