تاریخ انتشار خبر: ۲۰ , دی, ۱۳۹۴ | ۱۲:۲۱:۵۱
کد مطلب : 104754

نارضایتی شهروندان اهوازی از عدم رسیدگی مخابرات به شکایات مردمی

قطعی خطوط ارتباطی و اینترنتی در مناطق مختلف شهر اهواز که این روزها با توجه به بارش های اخیر روند صعودی به خود گرفته؛ نارضایتی شدید شهروندان را از خدمات شرکت مخابرات در این شهرستان در پی داشته و آنان را به شدت کلافه کرده است.

به نقل از اهوازنوین، قطعی خطوط ارتباطی و اینترنتی در مناطق مختلف شهر اهواز که این روزها با توجه به بارش های اخیر روند صعودی به خود گرفته؛ نارضایتی شدید شهروندان را از خدمات شرکت مخابرات در این شهرستان در پی داشته و آنان را به شدت کلافه کرده است.

شهروندان اهوازی مدت زمان زیادی است از عدم رسیدگی و توجه شرکت مخابرات به مشکلات خرابی تلفن و عدم پاسخگویی این سازمان صدایشان در آمده است آنان معتقدند با ثبت و اعلام خرابی شماره تلفن خود در سیستم خرابی تلفن هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و تا زمانی که به اداره جات مخابرات مناطق خود مراجعه نکنند مخابرات مشکل آنان را رفع نخواهد کرد .

حیدری شهروند اهوازی به قطعی خطوط تلفن منزلش اشاره کرد و افزود : متاسفانه تعمیر خرابی و قطعی تلفن های ثابت در اهواز زمان زیادی به طول می انجامد.حدود یک ماه است که خط تلفن مان قطع شده و علی رغم اطلاع رسانی به مخابرات شهرستان ، هنوز اقدامی در جهت وصل خط انجام نشده است.

وی افزود: شرکت مخابرات دلیل این قطعی ها را فرسودگی کابل ها و بارندگی بیان می کند با این حال هنوز اقدامی در جهت تعویض کابل ها و وصل خطوط قطع شده انجام نداده است.

عده ای از شهروندان اهوازی نیز با اظهار نارضایتی از وضعیت نامطلوب خدمات تلفن و اینترنت شرکت مخابرات افزودند: از آنجائیکه زندگی، کار و امور کسب درآمد عده بی شماری از مردم به این وسیله ارتباطی وابسته است؛ قطعی مکرر تلفن و عدم رسیدگی بموقع درخصوص برطرف نمودن این مشکل، موج شدیدی از نارضایتی را در بین برخی از مشترکین ایجاد کرده است.

محمد عبدالهی دیگر شهروند اهوازی با انتقاد از وضعیت موجود تلفن و خدمات نامطلوب پشتیبانی اینترنت اهواز خاطر نشان کرد: اگر قبض تلفن مشترکین با تاخیر ناچیز و چند روزه پرداخت شود مخابرات بدون معطلی اقدام به مسدود نمودن تلفن می کند در حالیکه اگر خطوط ارتباطی به علت پارگی خطوط، قطع شود تا مشترک چندین بار با مخابرات تماس نگیرد و چند ماه نگذرد شرکت نسبت به رفع خرابی اقدام نخواهند کرد.

این شهروند ادامه داد: اگر بنا باشد افراد برای برقراری هر تماس تلفنی و یا استفاده از اینترنت به دفاتر مخابراتی و کافی نت مراجعه نمایند؛ دیگر چرا باید هزینه های اشتراک تلفن ثابت و اینترنت را متقبل شوند؟

این شهروند با طرح این سوال که مسوولان چگونه می توانند پاسخگوی حقوق تضییع شده شهروندان باشند؛ از متولیان امر خواست با احساس مسئولیت بیشتری در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش و همت کنند و تنها به فکر افزایش تعرفه های تلفن و اینترنت نباشند.

یکی از پرسنل شرکت مخابرات نیز در گفتگو با خبرنگار ما مشکل عمده شرکت مخابرات در عدم رسیدگی به مشکلات تلفن منزل را سپردن کار به پیمانکار و عدم پرداخت حقوق کارمندان مخابرات عنوان کرد و گفت : زمانی که بنده برای نصب و رفع مشکل خطوط تلفن شهروندان در محل حاضر شده و وظیفه خود را انجام دهم ولی پیمانکار ماههاست ریالی بابت این موارد به بنده و همکارانم پرداخت نکند مسلم است که خدمات دهی به مردم دچار مشکل خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات از زمانی که به پیمانکاری سپرده شد تبدیل به کلکسیونی از مشکلات شده است از نبود کابل و تجهیزات مخابراتی گرفته تا عدم پرداخت دستمزد کارگران و مدیران هم فقط و فقط وعده می دهند.

به گزارش اهوازنوین : اینکه شرکت مخابرات استان دچار مشکلات درون سازمانی است شاید در جای خود نیاز به توجه جدی جهت رفع مشکلات از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد اما آنچه که مسلم است رسیدگی به شکایات و رفع خرابی و مشکلات سیستم تلفن مشترکین ثابت جز وظایفی استکه شرکت مخابرات بابت آن هزینه اشتراک از مشتریکن دریافت می کند به همین جهت رسیدگی به شکایات مردم از ابتدایی ترین خدمات این شرکت به شهروندان است.