تاریخ انتشار خبر: ۱۵ , مهر, ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۸:۵۶
کد مطلب : 101933

یک فراری متفاوت +تصاویر

چیزی که به طور خاص در مورد FF جالب توجه است روش انتقال قدرت به جاده است، چون برعکس سیستم های معمول این اتومبیل دارای یک دیفرانسیل مرکزی برای انتقال قدرت به چهار چرخ نیست و به جای آن در بیشتر حالات این اتومبیل یک فراری دیفرانسیل عقب معمولی است و قدرت موتور توسط یک گیربکس ۷سرعته ی دوکلاچه منتقل می شود.

چیزی که به طور خاص در مورد FF  جالب توجه است روش انتقال قدرت به جاده است، چون برعکس سیستم های معمول این اتومبیل دارای یک دیفرانسیل مرکزی برای انتقال قدرت به چهار چرخ نیست و به جای آن در بیشتر حالات این اتومبیل یک فراری دیفرانسیل عقب معمولی است و قدرت موتور توسط یک گیربکس ۷سرعته ی دوکلاچه منتقل می شود.

یک فراری متفاوت +تصاویر

تنها زمانی که در اکسل جلو نیاز به قدرت باشد نیرو از طریق یک گیربکس دوم ، که فقط دارای دو دنده ی جلو و یک دنده ی عقب است به چرخهای جلو منتقل می شود. جنبه ی جالب این سیستم این است که هیچکدام از دنده های گیربکس جلو با دنده های گیربکس عقب از نظر نسبت انتقال یکسان نیستند و ناهماهنگی سرعت چرخها از طریق دو کلاچ هرزگرد در گیربکس جلو (برای هر چرخ یک کلاچ) جبران می شود.

یک فراری متفاوت +تصاویر

یک فراری متفاوت +تصاویر

یک فراری متفاوت +تصاویر

مشخصات:

موتور: V12 6262cc
قدرت: ۶۵۱ اسب بخار در دور ۸۰۰۰
گشتاور: ۶۸۳ نیوتن متر در دور ۶۰۰۰
۰- ۹۶ کیلومتر: ۳٫۷ ثانیه
حداکثر سرعت: ۳۳۵ کیلومتر در ساعت
دی اکسید کربن تولیدی: ۳۶۰ گرم در هر کیلومتر